DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

Der er Åben Studio undervisning i DSF Studio på Tagensvej 85 inden for følgende discipliner: skuespiltræning, filmskuespil og musicaldans. Der afholdes også arrangementer og foredrag om emner, der er relevante for brugernes arbejdsliv - se mere under arrangementer.

Det koster 200 kr. pr. halvår at deltage i Åben Studios undervisning. Betalingen foregår i receptionen og gælder til træning og andre udvalgte arrangementer i København, Aarhus, Odense og Aalborg.

Kom og træn, når du har tid og lyst.

Audition, Self Tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

Fredage, 7. september - 12. oktober
kl. 9.30-12.30
DSF Studio
løbende
200 kr. Åben Studio træningskort 2. halvår 2018
Audition, Self Tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

Andreas Lyon er skuespiller og acting coach, hjemvendt til Danmark efter 10 år i Los Angeles,  hvor han har arbejdet på serier som CSI, Weeds og stået overfor folk som George Clooney, Tim Miller og Dennis Villeneuve.

Andreas har på egen krop gjort erfaringen i Hollywood, og gennemført over tusinde auditions og callbacks – mange via self tape. Han har arbejdet i casting, coachet unge talenter, og været primus motor for professionel skuespillertræning i audition teknik for film- og TV i en lang årrække.

I Åbent Studio arbejdes der med teknikken Cold Read – en udbredt disciplin i Hollywood. Cold Read forøger evnen til hurtigt at se opgaven klart, træffe stærke valg og gå ind i rummet med fornyet sikkerhed og glæde – hvad enten det er hos casteren eller hjemme med self tape.

Markedet er i vækst. Flere skærme betyder flere jobs, og højere internet hastigheder betyder større informationsdeling. Jeg har oplevet hvordan rigtig træning resulterede i godt self tape, som åbnede døre der før var lukket. Det er ikke et spørgsmål om jobbet er der. Det er et spørgsmål om du er parat til at arbejde for det.” (citat Andreas).

Læs mere om Andreas Lyon her