DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

Der er Åben Studio undervisning i DSF Studio på Tagensvej 85 inden for følgende discipliner: skuespiltræning, filmskuespil og musicaldans. Der afholdes også arrangementer og foredrag om emner, der er relevante for brugernes arbejdsliv - se mere under arrangementer.

Det koster 200 kr. pr. halvår at deltage i Åben Studios undervisning. Betalingen foregår i receptionen og gælder til træning og andre udvalgte arrangementer i København, Aarhus, Odense og Aalborg.

Kom og træn, når du har tid og lyst.

Improvisation med Ole Boisen

Tirsdage, 4. september - 27. november
kl. 9.30-11.30/12.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2. sal, 2200 København N
ubegrænset
løbende
200 kr.
Improvisation med Ole Boisen

Improvisation er et værktøj udøvende kunstnere bruger til at holde skarpt fokus, høj intensitet, autentisk nærvær og stor spilleglæde. Du indeholder skæve, skønne, poetiske ideer, du ikke aner, hvor kommer fra, men som gør dig bedre. Også bedre til i enhver tænkelig castingsituation ikke at gå i baglås, men byde fra det bedste sted i dig.

I Oles undervisning handler det om at opdage dig selv, dine egne rene impulser og sætte dem i spil med andre. At komme forbi præstationslysten og -trangen og lave så ufattelig mange fejl, at man med sænkede parader begynder at spille sammen og finde på fantastiske ting i nuet. Workshoppen indeholder individuelle øvelser, udfordringer i par og deciderede impro-spillescener.

Ole Boisen underviser i improvisation på teaterskoler, filmskoler og dedikerede højskoler og har mange års erfaring som improvisationsspiller på teatret og i tv-programmer. Han har bl.a. indspillet TV satiren “A-Klassen” baseret udelukkende på improvisation. Ole er freelance-skuespiller på alle platforme og bruger impro til at holde værktøjerne skarpe, lysten oppe og frygten fra døren.

Læs mere om Ole her

Obs. Der undervises ikke i efterårsferien uge 42, 16/10.