Dansk Skuespillerforbund følger myndighedernes anbefalinger, og derfor lukker DSF Studio alle kursusaktiviteter samt lokaler ned de næste par uger, indtil videre fra torsdag 12/3 til og med mandag 13. april

Åben Studio: Improvisation med Søren Hauch-Fausbøll

mandage fra 20. april - 11. maj
9:30-12:30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
ubegrænset
løbende men gerne inden 9. marts
200 kr. for Åben Studiokort 1. halvår 2020
Åben Studio: Improvisation med Søren Hauch-Fausbøll

Impro i Åben Studio bliver i sidste halvdel af foråret med Søren Hauch-Fausbøll. Han har arbejdet med improvisation i mere end 35 år og gør det stadig aktivt.

Sørens tilgang til improvisation er: den første tanke, den første intuition er altid den bedste. Når han underviser arbejder han ud fra devisen om, at det er tilladt at fejle, og at det faktisk nogle gange er bedst at fejle. Man lærer af sine fejl - og af de andres.

Deltagerne skal arbejde med at sige ja til sig selv og sine medspillere. Sige ja til situationen. Søren arbejder og underviser ikke efter en bestemt retning, men holder sig dog til metoden om "learning by doing". Både ved at se andre på gulvet og selv prøve det af. Undervisningen kommer til at bestå af forskellige improøvelser, og målet er på den sidste dag at lave en "life game" - en persons liv fra vugge til død, en slags melodrama.

Obs. kursus perioden er ændret til mandage fra 20. april til 11. maj.