Åben teateraudition

DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København
20. oktober
gratis kun for DSF medlemmer

Åben teateraudition for skuespillere og musicalperformere / medlemmer af Dansk Skuespillerforbund.

Du får her en unik mulighed for at præsentere dig for et indbudt panel bestående af et bredt udvalg af instruktører og teaterdirektører fra hele Danmark. Der er således ikke tale om audition til en bestemt rolle. Derimod ønsker vi, at give dig chancen for at ligge et fysisk visitkort foran potentielle nye samarbejdspartnere og arbejdsgivere.

Der er afsat ca. 3 minutter til selve auditionen til hver deltager til en valgfri monolog eller dialog.
Der er mulighed for medbringe en stikordsgiver eller få stillet en til rådighed på dagen.

Cirka en uge efter ansøgningsfristen vil du modtage svar om evt. deltagelse, samt praktiske oplysninger om mødetidspunkt m.m.

NB: Ved stor tilslutning fordeles pladserne efter først til mølle, dog med fortrinsret for dem, der ikke tidligere deltaget herunder skuespiller/musicalperformere afgangselever 2019.

Teateraudition-præsentation er forbeholdt DSF medlemmer og der vil ikke være mulighed for andre at deltage.