DSF Studio - efteruddannelse og netværk

Århus - sted oplyses senere
26. oktober
Aarhus: Selftape med Kristian Ibler

Hvordan caster man sig selv?

Dette 2-dags kursus handler om, at blive god til at caste sig selv. Det kræver en smule fokus på teknikken, men først og fremmest er det arbejdet med dit eget udtryk vi fokuserer på. Vi vil simulere en rigtig casting, hvor du vil få til opgave, at caste dig selv. Vores læringsrum er et vi skaber sammen og vi deler vores erfaringer ud fra et anerkendende perspektiv. Vi kigger ikke på hullerne i osten, men på hvor vi fungerer aller bedst.

Du får tilsendt en tekst og du skal medbringe en smartphone.

Kristian Ibler har arbejdet både foran kameraet som skuespiller i flere tv - og filmproduktioner og bag kameraet som instruktør på kortfilm, dele af Badehotellet samt skrevet filmen, Villads fra Valby. Flere af produktionerne har han selv sideløbende medvirket i som skuespiller. På baggrund af denne erfaring og efter at have lavet en del self tapes gennem sin tidligere agent, har han udviklet websitet Selftapescandinavia, hvor instruktører og castere kan anmode skuespillerne direkte om at sende self tapes. Websitet har genereret jobs til skuespillere i Sverige, Norge og Danmark og står foran en større udvikling i nær fremtid.

Kristian Ibler IMDb profil.