Castingworkshop med Anja Philip

25. februar-1. marts
kl. 9.30-15.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
ingen ledige pladser / ventelisten lukket
550 kr.
Castingworkshop med Anja Philip

Workshoppen kommer til at have den enkelte skuespiller som omdrejningspunkt med øvelser i, hvordan man som skuespiller formår at være sandfærdigt tilstede, når man arbejder foran et kamera.

Vi skal fylde konkrete værktøjer i værktøjskassen, så hver skuespiller kan føle sig så styrket som muligt og få det optimale ud af sit potentiale. Dette både i forhold til forberedelse og castingsituationen.

Det bliver 5 intense dage med det mål, at alle mærker en større frihed og forståelse for at arbejde som skuespiller med film og tv.

Anja Philip, medejer af Casteriet, har arbejdet som caster siden 1993 og har bl.a. castet til film som ”Undtagelsen” (2019) ”Journal 64”, ”Lykke Per”, ”The Danish Girl”, ”Kvinden i Buret” samt tv-serier som ”Borgen”, ”Arvingerne” og ”1864” m.fl.

Casteriet har siden 1999 leveret casts til en lang række spille- og reklamefilm samt tv-serier. Casteriets arkiv er i konstant udvikling og rummer i dag over 7.000 professionelle skuespillere og amatører fra hele Danmark. De har et indgående kendskab til den danske skuespillerscene og holder sig løbende ajour med den store talentmasse.

Læs mere om Anja Phillip her