DSF Studio - efteruddannelse og netværk

11. september
1.500 kr.
Dubbingkursus med Chresten Speggers

Kurset giver et indblik i, hvad det vil sige at dubbe og lægge stemme til udenlandske produktioner. Deltagerne stifter bekendtskab med de basale teknikker, man skal kende, når man dubber og kommer til at arbejde med tegnefilm, sit- com (live-action) og dokumentarindtaling. Deltagerne bliver introducerede til de grundlæggende teknikker i dubbing.

Kurset afvikles i et professionelt dubbingstudie med tekniker.

Alle deltagerne får efterfølgende tilsendt en stemmeprøve med et udvalg af det, der er blevet indtalt i løbet af ugen.

Underviser, Chresten Speggers er skuespiller, instruktør og tekstforfatter og har været kreativ leder på Camp-David siden maj 2004. Som instruktør og stemmecaster, har han arbejdet med adskillelige biograffilm, tegnefilm, serier og dokumentarprogrammer for både TV2 og DR. Han underviser 4. års skuespiller eleverne på Den Danske Scenekunstskole København i indtaling og dubbing og har afholdt kurser for Dansk Skuespillerforbund siden 2000.

Tilmelding via samarbejdspartner på kurset, Den Danske Scenekunstskole Efteruddannelsen, her.