Improvisation med Kasper Gattrup

løbende men gerne inden 7. januar
200 kr. Åben Studio kort 1. halvår 2019
Improvisation med Kasper Gattrup

Improvisation er fantasiens legeplads. En sær tanke kan sætte en masse i gang, men det er lettere sagt end gjort. Improvisation kræver en konstant åbenhed og kontakt til din medspiller/medspillere for at gå op i en højere enhed. Men når det så sker, skabes der hver gang noget helt unikt.

Vi vil arbejde med at være åbne og lytte samt acceptere hinandens bud (og skrotte vores egne), så vi i fællesskab kan løfte scenen, og få hinanden til at se godt ud. Undervisningen vil være fyldt af energi, men vi vil også reflektere og sætte ord på dagens oplevelser og teknikker. Træningen fordrer ikke nogen dyb psykologisk tilgang eller krav om at præstere, kun lysten til at mestre. Medbring træningstøj.

Kasper D. Gattrup har arbejdet med improvisation i 17 år både som skuespiller og underviser. De seneste 6 år har han stået på scenen med gruppen Specialklassen, der bl.a. er kendt for impro-comedy serien Hotel Zimmerfrei på DR2.

Obs. Der undervises ikke tirsdag 12. februar pga. vinterferie.