Covid-19 restriktioner:

Vi følger myndighedernes gældende anvisninger ift. max antal personer i salene, Kulissen (95 kvm) og Spejlsalen (73 kvm) i Self-tape lokalet dog max 2-3 personer.

Metodeworkshop I med Kamilla Wargo Brekling (øvede)

23-26. november
kl. 10.00-16.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
23. oktober
450 kr.
Metodeworkshop I med Kamilla Wargo Brekling (øvede)

Obs. Dette er den første af to separate workshop. Dette Kursus henvender sig til øvede kursister (eller bekendte) i Kamilla Wargos teknik.

På denne workshop får du indsigt i de teknikker, som Kamilla dagligt bruger i sit arbejde som dramatiker og iscenesætter. Med monologen i centrum, vil vi undersøge skabelsen af scenisk materiale. Hvordan skaber man en rammende monolog? Og hvordan iscenesætter vi den? Vi udfolder ord og følelser og ser på, hvordan en lille historie kan fortælle noget stort. Undervisningen veksler mellem tekstarbejde og praksis.

Kamilla Wargo er en af de mest aktive instruktører i Danmark. Hun har udviklet og skabt forestillinger til de flere etablerede scener - både herhjemme og i udlandet. Kamilla er autodidakt instruktør og arbejder i et felt imellem dansk, teater og performance. Hendes udtryk er typisk meget fysisk, med skuespillerens særegenhed, færdigheder og talent i centrum. Kamilla har udviklet og skabt forestillinger for mange etablerede scener både herhjemme og i udlandet.

Som instruktør står hun bag en lang række forestillinger, fx
Stå fast - 2018, Det kongelige teater
Plutselig står jeg igen med mig selv i hånden og ser ud over byen, 2018 National scenen Bergen
Kvinna känn din krop, 2014 Stockholms Stadsteater