Online sessions - Audition, Self-tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

ikke flere ledige pladser
150 kr.
Online sessions - Audition, Self-tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

For at tilpasse os skemalægningen for medlemmerne i hele landet, prøver vi at omdanne kursus i self tape og casting teknik til private online timer.

Undervisningen foregår via Skype, og hver session varer 55 minutter. For at deltage skal du have en computer med kamera eller smartphone, samt adgang til internet og Skype.

Der arbejdes med udleveret materiale i casting format, ligesom en Skype casting.

Ved gennemgang af din casting får du mulighed for at stille spørgsmål og få feedback og teknisk instruktion, og evt. gøre det igen med de givne justeringer.

Efter behov, vil din session desuden omhandle branding strategi, SoMe og andre casting relaterede udfordringer.

Andreas Lyon er skuespiller og acting coach, og er vendt hjem til Danmark efter 10 år i Los Angeles,  hvor han har arbejdet på serier som 'CSI' og 'Weeds' . Andreas har stået overfor folk som George Clooney, Tim Miller og Dennis Villeneuve.

Andreas har på egen krop gjort sig sine erfaringer i Hollywood, og har gennemført over tusinde auditions og callbacks – mange via self tape. Han har arbejdet med casting, coachet unge talenter, og været primus motor for professionel skuespillertræning i auditionteknik for film- og TV i en lang årrække. Læs mere om Andreas Lyon her

Cold Read teknikken forøger evnen til hurtigt at se opgaven klart, træffe stærke valg, og gå ind i rummet med fornyet sikkerhed og glæde – hvad enten det er hos casteren eller hjemme med self tape.

“Markedet er i vækst. Flere skærme betyder flere jobs, og højere internet-hastigheder betyder større informationsdeling. Jeg har oplevet, hvordan rigtig træning resulterede i god self tape, som åbnede døre, der før var lukkede. Det er ikke et spørgsmål, om jobbet er der. Det er et spørgsmål, om du er parat til at arbejde for det.” (citat Andreas).

“Update": Da der overvejende har været efterlyst træning i selftape fremfor casting, fremsender vi noget materiale på forhånd, så spillerne kan gøre sig bekendt med det. Det vil ligge i jeres inbox tre dage før.”

NB. Der er også muligt af aftale en tid til personlig session i DSF Studio på Tagensvej med Andreas.