DSF Studio - efteruddannelse og netværk

25. maj
100 kr. eller gratis med Åben Studiokort, 1. halvår 2018
Præsentationsteknik med Søren Hellerup

Kameraet elsker personlighed, men personligheden skal komme fra dig. På dette kursus kommer din personlighed til at skinne igennem, og da der jo kun er EN af DIG – er der i virkeligheden ingen konkurrence, da du er unik som du er. Jo mere man kan hvile i sig selv og stole på ens personlighed, desto større chancer er der for at booke et job. Essensen af disse 3 timer er at lege (det hedder på engelsk “a play” af gode grunde) sig frem til hvordan man bedst præsenterer sit stærke indre “selv”. Vi vil også lege med masker, ikke den håndgribelige, men den mentale, der både kan være en støtte og en hindring for at se hvem du virkelig er. Via individuelle såvel som fælles øvelser vil du, som skuespiller kunne udnytte din kreativitet til at præsenterer dig selv på bedst mulige måde.

Søren Hellerup er uddannet fra Statens Teaterskole (1982), men har boet  og arbejdet i New York og i Los Angeles (1985-2013) i næste 30 år. Sidenhen bosatte han sig i Sao Paulo, hvor han udover at have mit eget produktions selskab (p.t. med 11 teater produktioner på forskellige stadier af udvikling), også arbejder mere end nogensinde som skuespiller på film, TV serier og reklamefilm. Efter mange års erfaring i USA og nu senest på den anden side af bordet som instruktør og producer, begynder tingene at tage en anden form. Ved at Søren har fundet sin egen niche har hans arbejde taget en helt ny drejning både som skuespiller, instruktør og lærer.

Læs mere om Søren Hellerup, her