Skuespilleren som underviser - workshop med Rasmus Munch

kl. 9.00-16.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
12. septemer
200 kr. (gratis ved betalt Åben Studio træningskort/obs. tilmelding påkrævet)
Skuespilleren som underviser - workshop med Rasmus Munch

Puk Scharbau gør det, Nastja Arcel gør det, Lai Yde gør det, Maibritt Saerens gør det og flere andre skuespillere gør det - med god grund.

Vi, skuespillere har personlige egenskaber og professionelle færdigheder, der gør os gode til at komme ind under huden på andre. Det står i høj kurs.

I dette intensive forløb skal du blot medbringe lysten til at undervise.

De fleste medarbejdere og ledere har brug for hjælp på jobbet til at kunne improvisere mere, styrke stemmen, mærke nærvær, bruge kroppen, mestre timing, trække vejret dybere, fortælle bedre historier, komme ud over scenekanten m.v.

Det kan vi hjælpe dem med, og de skriger på den hjælp, vi kan give dem.

Som deltager får du hjælp og støtte til at skabe indholdet til dit eget undervisningskoncept, blive inspireret, skabe arbejdsalliancer med kollegaer, afprøve dit koncept i praksis og måske det allervigtigste; metodik til at sælge konceptet til de mange institutioner og virksomheder som står og behøver hjælp.

Lønnen er god. En skuespiller der underviser virksomheder bliver i betalt mellem kr. 5.000 og kr. 25.000 pr. undervisnings dag.

Vi, skuespillere har ofte en af to barrierer, der afholder os fra at tage skridtet:

1. Har vi nu også viden og færdigheder, som andre brancher kan eller gider lære af?

Ja, det har vi, og det er vi, som sagt, en del skuespillere, der kan bekræfte!

2. Vi ved ikke hvordan, at vi skal få sat gang i processen og skabt konceptet.
Det lærer du her!

Så har du lyst til at bruge dine evner i andre sammenhænge, er muligheden lige her.

Rasmus Munch er uddannet fra skuespillerskolen ved Odense Teater i 2002. Han har arbejdet indenfor faget i mange år, inden han foretog et karriereskift og startede egen virksomhed. I dag driver han med succes virksomheden Yeah-Yeah der træner ansatte i danske virksomheder i blandt andet præsentationsteknik og salgstræning.