Stemmecoaching med Klaus Møller

løbende men gerne inden 7. januar
200 kr. for Åben Studio træningskort 1. halvår 2019
Stemmecoaching med Klaus Møller

Skuespillerens talestemme er deres vigtigste arbejdsredskab. Og det kræver en stærk, fleksibel og udholdende stemme at kunne klare alle de arbejdsopgaver, som en moderne skuespiller har: teater, film/TV, speak, dubbing, oplæsning osv.

Igennem stemmeøvelser vil vi træne, udvikle og vedligeholde talestemmen. Øvelserne vil vi overføre til tekstarbejde.

Udfra deltagernes behov vil vi bl.a. arbejde med, hvad forskellen er på at tale fra en scene og foran et kamera. Hvordan bruger man sin diktion på foreskellige måde, og hvordan råber man uden at miste stemmen.

Deltagerne må gerne selv medbringe tekster, som de vil arbejde med.

Klaus Møller er blandt Danmarks mest benyttede stemmecoaches og sangpædagoger, og har i de sidste 30 år arbejdet professionelt med træning og rehabilitering af stemmer. Klaus er fasttilknyttet bl.a. Det Kongelige Teater, Republique og Østre Gasværk Teater. Derudover har han arbejdet med en lang række skuespillere på teater og film, og til daglig er han leder af Voicecoachacademy, hvor han uddanner kommende stemmecoaches.

Læs mere om Klaus Møller her

Obs. Der undervises ikke torsdag 21/2.