DSF Studio - efteruddannelse og netværk

New York, USA
1. juni
2.999 kr.

Tag med på studietur til New York og deltag i masterclasses med 3 forskellige undervisere, morgentræning på Ripley-Grier Studios.

Deltagerne på turen skal naturligvis også se en masse musicals, hvoraf vi forudbestiller til 2 Broadways show, samt tilbyder et arrangement om tendenser og udvikling i metropolen New Yorks musicals og Broadwaysshow det sidste årti. Derudover vil der blive rig mulighed for at dyrke New Yorks kulturliv og se forestillinger i alle genre og afskygninger i byen, der aldrig sover.

Deltagerne skal selv bestille og betale særskilt for rejsen.

Vi mødes i NY den mandag 24/9 kl. og det sidste programpunkt er en forestilling fredag den 27/9.

Der skal tjekkes ud af hotellet lørdag formiddag den 29/9. Man er naturligvis velkommen til at ankomme før og at blive i New York lige så længe man har tid og lyst til.

Pris inkl. godt hotel i 5 nætter i 3 personers værelse, masterclasses, morgentræninger og 2 forestillinger.

Samarbejdspartner på workshoppen, Den Danske Scenekunstskole Efteruddannelsen.

Bemærk: at der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller studietur, eller når DSF samarbejder med en anden arrangør.