DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter inden for både de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Vi tilbyder både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport (billigste transportform) og logi for op til 1.500 kr. ved ansøgning før kursusstart og mod forevisning af gyldige kvitteringer. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.

Obs. Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Dubbingkursus med Vibeke Dueholm
Dato:16-20. april
Sted:SDI Media, Dortheavej 4, 2400 København NV
Ideworkshop med Rasmus Munch