På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter inden for både de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Der er både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport (billigste transportform) og logi for op til 1.500 kr. ved ansøgning før kursusstart og mod forevisning af gyldige kvitteringer. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.

Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Audition og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

4-6. april
kl. 10.00-17.00
DSF Studio
2. marts
400 kr.
Audition og Cold Read Teknik med Andreas Lyon

Andreas Lyon er skuespiller og acting coach, hjemvendt til Danmark efter 10 år i Los Angeles,  hvor han har arbejdet på serier som CSI, Weeds og for selskaber som Lucas Films og Comedy Central m.fl.

Andreas har på egen krop gjort erfaringen i Hollywood, og gennemført over tusinde auditions og callbacks, samt arbejdet med casting, coachet unge talenter, og været primus motor for professionel skuespillertræning i audition teknik for film- og TV i en lang årrække.

Nu har han taget al sin ekspertise med til Danmark, og har med sin egen booking rate på 40% erfaret, at det kan betale sig at fokusere på jobsamtalen, og gøre det til en god oplevelse uanset om den finder sted i ind-eller udlandet.

På workshoppen arbejdes der med teknikken "Cold Read, som forøger evnen til hurtigt at se opgaven klart, træffe stærke valg og gå ind i rummet med fornyet sikkerhed og glæde – hvad enten det er hos casteren eller hjemme med selftape.

Læse mere om Andreas Lyon her