DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter inden for både de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Vi tilbyder både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport (billigste transportform) og logi for op til 1.500 kr. ved ansøgning før kursusstart og mod forevisning af gyldige kvitteringer. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.

Obs. Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Castingkursus med Djamilla Hansen

11-13. september
kl. 10-15
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
5. august
500 kr.
Castingkursus med Djamilla Hansen

Casting- proces eller resultat?

Få det bedste ud af at gå til casting.

Der arbejdes med forberedelse til casting, tekstarbejde, improvisation og kameraforståelse.
Deltagerne skal påregne at forberede tekster til kurset.'

Djamila Hansen har arbejdet som Casting Director siden 2002. Djamila er både caster, instruktør coach og har castet alt fra film, tv-serier, og kampagner til teater. Djamila har en intuitivt tilgang til casting og lader det der sker i castingen folde sig ud naturligt. Naturlighed, ægthed og tid er aspekter Djamila vægter højt i en casting situation. Djamila har nogle helt klare holdninger til hvad der fungerer, men hendes primærer fokus er at hjælpe skuespillere med at præstere sit bedste i castingen.

Djamila Hansen har bl.a. castet filmene ” En Soap” ,”Idealisten”, ”Darling” og tv-serierne ”Rita”, ”Norskov”, “Ditte & Louise" og ”Liberty”. Med en baggrund i teater har hun også arbejdet som instruktørassistent på Dr. Dante, Aveny-T og Det Kgl. Teater og været instruktørassistent på film for instruktør Pernille Fischer Christensen og Birgitte Stærmose.

Djamilla Hansen IMDb