På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter inden for både de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Der er både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport (billigste transportform) og logi for op til 1.500 kr. ved ansøgning før kursusstart og mod forevisning af gyldige kvitteringer. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.

Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Castingworkshop med Anja Phillip

12-14. marts
kl. 9.00-16.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
31. januar
1.300 kr.
Castingworkshop med Anja Phillip

Workshoppen kommer til at have den enkelte skuespiller som omdrejningspunkt med øvelser i hvordan, man som skuespiller, formår at være sandfærdigt tilstede, når man arbejder foran et kamera.

Vi skal fylde konkrete værktøjer i værktøjskassen at arbejde med, så hver skuespiller kan føle sig så styrket som muligt og få det optimale ud af sit potentiale. Dette både i forhold til forberedelse og castingsituationen.

Det bliver 3 intense dage med det mål, at alle mærker en større frihed og forståelse for at arbejde som skuespiller med film og tv.

Anja Philip, medejer af Casteriet, har arbejdet som caster siden 1993. Underviser i casting på bl.a. Den Danske Scenekunst- og Filmskole, Det Danske Filmskuespillerakademi og Super 16.

Casteriet har siden 1999 leveret casts til en lang række spille- og reklamefilm samt tv-serier. Casteriets arkiv er i konstant udvikling og rummer i dag over 7.000 professionelle skuespillere og amatører fra hele Danmark. De har et indgående kendskab til den danske skuespillerscene og holder sig løbende ajour med den store talentmasse.

Læs mere om Anja Phillip her

Samarbejdspartner på workshoppen, Den Danske Scenekunstskole Efteruddannelsen. Tilmeld dig her