På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter inden for både de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Der er både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport (billigste transportform) og logi for op til 1.500 kr. ved ansøgning før kursusstart og mod forevisning af gyldige kvitteringer. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.

Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Dubbingkursus med Vibeke Dueholm

16-20. april
9.00-15.30
SDI Media, Dortheavej 4, 2400 København NV
14. marts
1.400 kr.
Dubbingkursus med Vibeke Dueholm

På dette kursus, vil vi guide dig rundt i alle tegnefilm/animation/liveaction-serier og filmenes mange vidunderlige og varierede genrer.

Målet med kurset, er at sørge for at du får rigtig meget ”hår på brystet” som dubber. Dvs. at du får prøvet at dubbe flere gange hver dag, og at du får en klar fornemmelse af de forskellige genrer inden for dubbing, og måden man løser opgaverne på.

Vi vil tilstræbe, at du når kurset er omme, vil være klædt på til en hvilken som helst virkelig stemmeprøve, du måtte blive tilbudt i branchen, og hvis du får jobbet, at du vil vide, hvordan du griber opgaven an.

Nogen vil opleve at det falder dem nemt, andre vil opleve, at det er lidt sværere, men du vil helt sikkert blive udfordret, få brugt dit skuespillerfag, få rørt lattermusklerne og få lært en masse om dubbing.

Du vil blive instrueret og vejledt af Vibeke Dueholm, som har mange års erfaring som instruktør og dubber, og til daglig sidder med både tv-serier og de helt store filmproduktioner.

Du skal ikke forberede dig før kurset, men der vil være hjemmearbejde i løbet af ugen, du bestemmer selv hvor meget men højst et par timer i det hele.

Læs mere om Vibeke Dueholm her