DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

DSF Studio tilbyder en række kurser, workshops og andre arrangementer uden for København i henholdsvis, Aarhus, Odense og  Aalborg.

DSF Studio er brugernes sted. Du kan være med til at præge indholdet – så kom med dine visioner, ideer og virkelyst. Send en mail til Karin Iwersen.

Det koster 200 kr. pr. halvår for et Åben Studio kort. Betalingen gælder til Åben Studio undervisning og andre udvalgte arrangementer i København, Aarhus, Odense og Aalborg. Kontakt Karin Iwersen for yderligere information og betaling.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport og logi for op til 2.000 kr. (gyldig kvittering skal kunne forevises). Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.
NB: vær opmærksom på, at transporttilskud skal søges før kurset starter. Send en mail til Karin Iwersen

Obs. Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Jylland: Audition, Self Tape og Cold Read Teknik med Andreas Lyon
Dato:maj, tider efter aftale
Sted:NB: kurset er ændret til individuelle online sessions
Aarhus: Castingkursus med Djamila Hansen