Prøvesale i DSF Studio

I DSF Studio findes der to prøvesale med klaver/flygel og et lille Self-tape lokale, der bl.a. benyttes til kurser og arrangementer. Når de ikke er i brug til dette, kan de lejes/lånes af medlemmer og andre kunstnere.

Lokalerne kan anvendes til undervisning, prøvearbejde og mødeaktivitet. Ønsker du at anvende lokalerne til andre formål, fx. workshop bedes du kontakte Anne-Mette Saugbjerg

Salene/Self-tape lokalet kan højst bookes tre måneder frem. Dog kan man maksimalt booke 15 timer pr. uge (3-4 gange ugentlig) og højest i 3-4 uger i træk. Begge sale har kapacitet til maksimum 50 personer.

DSF Studio forbeholder sig retten til at aflyse booket sale/Self-tapelokalet, hvis disse skal bruges kursusaktivitet, arrangementer etc.

Spejlsalen

Spejlsalen er på 73 kvadratmeter med el-klaver og spejlvæg.
Almindeligt klaver kan tilbydes efter nærmere aftale.

Der er et dansevenligt vinylgulv, såkaldt "sprungfloor", som er skånsomt at bevæge sig på og forebygger skader. Der er musikanlæg i salen.

Salen finder du på 2. sal i Dansk Skuespillerforbunds lokaler på Tagensvej 85.
Mål: Bredde 8,90 og længde 8,25 meter.

Kulissen

Den største sal Kulissen er 95 kvadratmeter, har flygel, spejlvæg og et flytbart lydtæppe foran spejlvæggen, så den også egner sig til sang og opera.

Der er et dansevenligt vinylgulv, såkaldt "sprungfloor", som er skånsomt at bevæge sig på og forebygger skader. Der er spejlvæg bag lydtæppet, musikanlæg, tv, dvd og projekter i salen.

Salen finder du på 2. sal i Dansk Skuespillerforbunds lokaler på Tagensvej 85.
Mål: Bredde 9,60 og længde 9,80 meter.

Self-tape lokale (fra uge 5, 2020)

Lille lokale på 9 kvadratmeter med plads til maksimum 2-3 personer.
Lokalet er lyddæmpet og udstyret med et gråt bagtæppe og er derfor velegnet til at lave self-tape-optagelser. Der er mulighed for efter nærmere aftale at låne kamera og lys (softbox-lampe).

Self-tape lokalet kan også benyttes til mindre møder, men er ikke velegnet som prøvelokale.

Du finder lokalet på 2. sal (som nr. 2 kontor til venstre efter loungen) i Dansk Skuespillerforbund på Tagensvej 85.

Vi forventer at lokalet er færdigt og kan bookes fra uge 4, 2020.

Leje af salene

Leje af salene er gratis for forbundets medlemmer samt Filmex rettighedshavere.
Der skal dog betales leje ved elevundervisning, afholdelse af kurser og ved deltagelse af andre gæster end forbundets medlemmer og Filmex rettighedshavere - pris 100 kr. pr. time.

Aflysning af gratis lokaler skal foretages hurtigst muligt af brugeren direkte i bookingsystemet under ”vis mine bookinger” eller via slettelinket i bookingbekræftelsen/reminder, så andre har mulighed for at benytte lokalerne.

Aflysning af lejede lokaler skal foretages af brugeren, senest 48 timer før bookningen, direkte i bookingsystemet under ”vis mine bookinger” eller via slettelinket i bookingbekræftelsen/reminder, hvis man vil undgå at betale leje på 100 kr. pr. time. Tilbagebetaling af leje sker indenfor cirka 3 hverdage.

Salene/Self-tape lokale kan højst bookes tre måneder frem. Dog kan man maksimalt booke 15 timer pr. uge (3-4 gange ugentlig) og højest i 3-4 uger i træk. Begge sale har kapacitet til maksimum 50 personer.
DSF Studio forbeholder sig retten til at aflyse booket sale/mødelokalet, hvis disse skal bruges kursusaktivitet, arrangementer etc.

Ved spørgsmål

Kontakt Anne-Mette Saugbjerg.