Om håndbogen

Dansk Skuespillerforbunds håndbog er den mest komplette fortegnelse over professionelle skuespillere, sangere, dansere og koreografer her i landet.

Håndbogen har i mange år været et nyttigt og meget benyttet arbejdsredskab for producenter, instruktører, castere og andre, der skal finde de rigtige medvirkende til forskellige produktioner.  De får i håndbogen et nuanceret indtryk af kunstnerne i form af fotos, video og lyd og kan søge efter lige præcis de færdigheder eller karakteristika, som en bestemt opgave kræver.

Castere, instruktører osv., der benytter håndbogen til at lede efter kunstnere, betaler et årligt abonnement på pt. 500 kr. for brugen.

For dig, som er medlem af forbundet, er håndbogen en enestående mulighed for at præsentere dig selv for potentielle arbejdsgivere. DSF opfordrer dig til at udnytte de mange features, der findes i den elektroniske håndbog i forhold til fotos, video- og lydfiler.  Du kan læse mere om, hvordan du udnytter de mange muligheder her

Alle medlemmer af Dansk Skuespillerforbund har adgang til håndbogen, så de løbende kan vedligeholde deres egne oplysninger og sørge for, at de er helt opdaterede.

Er du medlem og vil ind på din profil i Skuespillerhåndbogen:

• Gå til skuespillerhåndbogen.dk
  • Log ind med brugernavn (dit medlemsnummer) og din adgangskode. Du skal selv oprette en adgangskode, og det gør du ved at gå ind på forsiden af Skuespillerhåndbogen og klikke på: Opret adgangskode.
  • Hvis du ikke kan huske din adgangskode kan du bede om at få den tilsendt pr. mail.

Har du brug for hjælp?
Rettelser og ajourføring: Hanne Arlund