Andre tilbud

KryolanCopenhagen/Stagedoor

KryolanCopenhagen/Stagedoor er en sminkebutik i hjertet af København, der har nordens største udvalg af Kryolan produkter. Derudover har de også et lille udvalg af Mehron, Paris Berlin, Ben Nye m.m. Personalet består af professionelle make-up artister, og nu tilbydes medlemmer af Dansk Skuespillerforbund 20% rabat ved fremvisning af medlemskort.

KryolanCopenhagen/Stagedoor

Studiestræde 25a

Tlf. 34117600

sales-dk@kryolan.com

Forbrugsforeningen af 1886

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund har du mulighed for at blive medlem af Forbrugsforeningen af 1886 og derved opnå bonus, når du handler. Som medlem af Forbrugsforeningen får du udleveret et kontokort med tilhørende pinkode, som kan bruges i tusindvis af forretninger landet over.

Kortet bruges som et betalingskort, og hver gang du benytter kontokortet, opnår du bonus - som regel 9 procent. Udover køb af dagligvarer, kan du f.eks. opnå mellem 5-9 procent rabat hos et udvalg af optikere, frisører, tandlæger og fodlæger. Hvert år den 31. december tilskrives den optjente bonus din konto.

Forbrugsforeningen har desuden en aftale med TDC, der giver medlemmer 6 procents bonus af deres almindelige fastnettelefonregning.

Et medlemskab af Forbrugsforeningen koster 100 kr. i kontingent om året.
Medlemmer, som endnu ikke er medlem af Forbrugsforeningen får første års medlemsskab gratis.

Læs mere på www.forbrugsforeningen.dk, hvor du også kan finde aktuelle tilbud og printe indmeldelsespapirer ud.

Sangundervisning hos Lise Nees

Vil du lære at synge med en klar og fokuseret stemme?

Vil du finde dit rette repertoire, som viser dig fra din bedste side – og som derfor passer til både auditions og optrædender?

Vil du blive mere sikker i en teknik, som du altid kan stole på?

Uanset hvad dit mål er, kan du tage solo-sangtimer hos sanger/sangpædagog Lise Nees, som har mere end 20 års undervisningserfaring. Lise underviser i en helt igennem sund sangteknik, så din stemme kan holde hele livet.

Lise Nees tilbyder sangundervisning til medlemmer af DSF til
en rabatpris af 650 kr. pr lektion (normalpris 750 kr)

Kontakt Lise Nees på tlf. 22 90 06 66

Lån et smykke

Hvis du har en aktiv rolle ved særlige begivenheder af offentlig, officiel eller kunstnerisk karakter, har du mulighed for at låne smykker i Statens Kunstfonds smykkeudlånsordning.

Smykkerne lånes bl.a. ud til kunstnere, som skal afholde eller deltage i en fernisering, koncert, oplæsning, premierevisning mv.

Læs mere om ordningen her

Leje af flygel/klaver og øvelokale

Juhl-Sørensen Piano tilbyder forbundets medlemmer nogle særligt fordelagtige tilbud på bl.a. stemning, leje af klaver eller flygel, samt leje af øvelokaler.

Læs mere http://www.piano.dk/skuespillerforbundet.dk/