Ferie/Fritid

LetsGo delebiler

LetsGo giver særlige fordele til medlemmer af Dansk Skuespillerforbund.

Et medlemsskab af LetsGo giver adgang til 180 biler over hele landet. Ud over et månedligt kontingent betales der for kørsel og den tid bilerne bruges. Prisen inkluderer service, parkering, forsikring og nødtelefon. Bilerne er placeret lokalt i beboelsesområder og bookes online på PC, smartphone eller tablet. Som medlem af delebilordningen kan du booke biler i både København, Aarhus, Odense, Hedensted, og Svendborg. Her kan du se, hvor bilerne holder.
Vælg mellem mange forskellige bilmodeller, hvoraf mange f.eks. har mulighed for at medtage cykel og iso-fix til barnesæde. 15 % af LetsGo’s biler er elbiler. LetsGo er en non profit-delebilsudbyder, som har til formål at udbrede delebiler i Danmark. Det er muligt at opsige medlemsskabet med en måneds varsel.

Få kontinuerlig rabat på LetsGo delebilskontingent - og gratis indmeldelse. Som medlem af Dansk Skuespillerforbund får du stor rabat på delebilsordning hos LetsGo. Du kan vælge mellem flere medlemskaber:

Til dig der kører en gang imellem - Medlemskab med kontingent

• Du betaler 96 kr./ mdr. (normalpris 220 kr./mdr.) - plus den obligatoriske selvrisikoforsikring 50 kr./mdr.
  • Standard time- og kilometerpris
  • Timerne mellem kl. 20-06 er gratis
  • Reservationsgebyr 10 kr.

Læs mere om medlemskab med kontingent

Til dig der kører ofte og langt – Medlemskab med kontingent+

• Du betaler 320 kr./ mdr. (normalpris 420 kr. /mdr.) - plus den obligatoriske selvrisikoforsikring 70 kr./mdr.
  • Medlemskabet gælder for alle medlemmer i husstanden
  • Lavere time-og kilometerpris
  • Timerne mellem kl. 20-06 er gratis
  • Reservationsgebyr 0 kr.

Læs mere om medlemskab med kontingent +

Du kan også vælge at blive medlem uden kontingent. Så betaler du kun de 50 kr. i forsikring pr. måned. Brug af bilerne er dog så dyrere. Dette medlemskab er beregnet til dig, som kun sjældent har behov for bil. Læs mere her.

For at opnå medlemsrabatten skal du i forbindelse med indmeldelsen oplyse denne kampagnekode: letsgodj - Tilmeld dig her.

OBS! Hvis du allerede er tilmeldt delebilordningen, kan du konvertere dit abonnement og få glæde af medlemsrabatten på den månedlige ydelse fremadrettet.

Tilbuddet er kun for Dansk Skuespillerforbunds medlemmer. Når du benytter dette medlemstilbud, giver du samtidig samtykke til, at Dansk Skuespillerforbund og LetsGo udveksler oplysninger for at kunne tjekke dit medlemskab af Dansk Skuespillerforbund.

Europcar Biludlejning

Dansk Skuespillerforbund har indgået en landsdækkende aftale med Europcar Biludlejning.

Europcar er Danmarks største biludlejningselskab og råder over ca. 7000 biler fordelt på personbiler, vare/lastvogne og busser. Selskabet har 45 udlejningsstationer i Danmark fordelt i alle større byer og lufthavne. Se mere på www.europcar.dk

Din fordel:

10% rabat på leje af alle vogntyper
(Personbiler, minibusser, varevogne og lastbiler)

Ved reservation skal du oplyse et aftalenummer, som du kan få ved henvendelse til Dansk Skuespillerforbund.

Ved reservation af bil i udlandet kontaktes Europcars danske reservationscenter på tlf. 89 33 11 33, der giver garanti for den billigste pris baseret på oplysninger om destination, type af køretøj, antal kilometer mv.

Vedrørende spørgsmål til aftalen kontakt Europcar,
Jacob Degn Andersen på tlf. 33 55 99 16 eller jda@europcar.dk

Rabat på rejser og overnatninger

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund kan du blive medlem af Forbrugsforeningen af1886 og herigennem opnå rabatter på rejser og overnatninger. Fx