Forsikring

RUNA forsikring

Når du er medlem af Dansk Skuespillerforbund, kan du købe private forsikringer hos Runa Forsikring.
Runa Forsikring tilbyder forsikringer, som giver dig den økonomiske tryghed, du har brug for, hvis du bliver ramt af en skade eller en ulykke. Det gælder bl.a.:

• Indboforsikring
• Bilforsikring
• Husforsikring
• Ulykkesforsikring
• Rejseforsikring
• Studieforsikring og mange flere

Læs mere om Runa Forsikring her

Har du spørgsmål til aftalen, kan du også kontakte :
Runa Forsikring, Farvergade 17, 1463 København K, tlf. 33 95 76 82

Husk at oplyse, at du er medlem af Dansk Skuespillerforbund.

Om ulykkesforsikringer

Du skal være opmærksom, når du vælger, om din ulykkesforsikring skal dække dig hele døgnet rundt eller kun i din fritid.  Er du fx hyret til at synge til et sølvbryllup, skal du have en heltidsulykkesforsikring for at være ordentligt sikret.

- Heltidsulykkesforsikring
- Fritidsulykkesforsikring

Særlige forsikringstilbud

Studieforsikring (til elevmedlemmer)

ALM. BRAND - Kollektiv erhvervsansvarsforsikring

DSF har oprettet en kollektiv erhvervsansvarsforsikring hos Alm. Brand for alle medlemmer. Forsikringen dækker det erstatningsansvar, du har, hvis du kommer til at gøre skade på andre personer eller deres ting, når du arbejder freelance. Forsikringssummen er ti millioner kroner for person- og tingskade.

Skulle du være så uheldig at få brug for forsikringen, skal du henvende dig til Heidi Holm Madsen , der indsender en skadesanmeldelse til Alm. Brand på dine vegne.

PFA Helbredssikring

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund kan du tegne en billig helbredssikring til hele familien gennem PFA Pension.

Hvad er PFA Helbredssikring?
PFA Helbredssikring bliver populært kaldt sundhedsforsikring. Med den får du blandt andet mulighed for at blive behandlet hurtigt på privathospitaler, -klinikker eller hos en speciallæge.

Hvad koster forsikringen?
Du og dine børn er dækket for 1.740 kr. om året. Din ægtefælle eller samlever kan købe forsikringen for 1.620 kr. om året.

Hvordan betaler du for forsikringen?
Du betaler for forsikringen en gang om året via girokort til PFA. Vi står udelukkende for til- og afmelding af helbredssikringen.

Vil du vide mere eller tilmelde dig?

Læs mere om PFA Helbredssikring her

Tilmeld dig her

Kontakt PFA’s kundecenter på 70 12 50 00, hvis du har spørgsmål til PFA Helbredssikring og Nanna Møller, Dansk Skuespillerforbund på 33 24 22 00, hvis du har spørgsmål til tilmelding, afmelding og betaling.

Sådan gør du, hvis du får brug for helbredssikringen!
Bliver du syg eller får en skade og får brug for din helbredssikring, er det vigtigt, at du får en henvisning via din egen læge, før du kontakter PFA på 70 80 78 70 eller helbredssikring@pfa.dk

PFA har døgnåbent og kan give dig rådgivning om valg af behandlingssted samt hjælpe dig videre. I langt de fleste tilfælde kan de allerede over telefonen give dig tilsagn om, at de vil dække undersøgelse samt eventuelt behandlingsforløb.

Dansk Skuespillerforbund har forhandlet sig frem til en aftale, der betyder, at du nu selv kan vælge hvilken fysioterapeut eller kiropraktor, du vil bruge.