Forsikring/Bank

Lån og Spar

Lån & Spar er  i dag er ejet af mere end 50 organisationer, herunder Dansk Skuespillerforbund. Det betyder, at du nu, som medlem af Dansk Skuespillerforbund, bl.a. kan få:

• Gratis og uforpligtende rådgivning
  • Gratis Visa/Dankort og Mastercard med samme pinkode
  • Gebyrfri netbank på dine LSBprivat konti
  • 5 % i rente på din lønkonto på de første 50.000,- kr. og 0 % af resten
  • Fleksible boliglån
  • Billige billån

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du booke et møde her. Herefter vil en kunderådgiver kontakte dig direkte. Du kan også ringe på tlf. 33781994 og aftale et møde med en rådgiver. Husk at oplyse, at du er medlem af Dansk Skuespillerforbund.

Bliv forsikret i Runa Forsikring

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund kan du købe private forsikringer hos Runa Forsikring.

’Bedst i test’ flere gange i træk

Vores forsikringer er flere gange i træk blevet kåret ”Bedst i Test” af Forbrugerrådet Tænk Penge.
Vi tilbyder forsikringer, som giver dig den økonomiske tryghed, du har brug for, hvis du bliver ramt af en skade eller en ulykke. Det gælder bl.a.:
•    Indboforsikring
•    Bilforsikring
•    Husforsikring
•    Ulykkesforsikring
•    Rejseforsikring

Billig studieforsikring
Er du studerende, kan du købe en billig studieforsikring der omfatter indbo-, ulykkes- og rejseforsikring.

Et forsikringsfællesskab med mening og værdi for dig

Hos Runa Forsikring bliver du en del af et medlemsejet forsikringsfællesskab. Det betyder, at vi dækker ind for hinanden og deles om alt – også risikoen og regningen. Målet er at sikre dig den bedste dækning. Du kan forvente en god rådgivning og en tillidsfuld skadesbehandling. Og når du har haft indboforsikring i tre år, får du en loyalitetsrabat som tak for, at du er et trofast medlem af forsikringsfællesskabet.

Om Runa Forsikring
Runa Forsikring er en del af LB Forsikring, der også består af Lærerstandens Brandforsikring og Bauta Forsikring. Tilsammen er LB Forsikring Danmarks 5. største forsikringsselskab på privatmarkedet.*
Ring, og få et tilbud på 33 95 76 82, eller læs mere på runa.dk

*Forsikring og Pensions opgørelse af markedsandel baseret på de forsikringer, LB Forsikring tilbyder (4. kvartal 2015).

Særlige forsikringstilbud

Studieforsikring (til elevmedlemmer)

ALM. BRAND - Kollektiv erhvervsansvarsforsikring

DSF har oprettet en kollektiv erhvervsansvarsforsikring hos Alm. Brand for alle medlemmer. Forsikringen dækker det erstatningsansvar, du har, hvis du kommer til at gøre skade på andre personer eller deres ting, når du arbejder freelance. Forsikringssummen er ti millioner kroner for person- og tingskade.

Skulle du være så uheldig at få brug for forsikringen, skal du henvende dig til Heidi Holm Madsen , der indsender en skadesanmeldelse til Alm. Brand på dine vegne.

PFA Helbredssikring

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund kan du tegne en billig helbredssikring til hele familien gennem PFA Pension.

Hvad er PFA Helbredssikring?
PFA Helbredssikring bliver populært kaldt sundhedsforsikring. Med den får du blandt andet mulighed for at blive behandlet hurtigt på privathospitaler, -klinikker eller hos en speciallæge.

Hvad koster forsikringen?
Du og dine børn er dækket for 1.740 kr. om året. Din ægtefælle eller samlever kan købe forsikringen for 1.620 kr. om året.

Hvordan betaler du for forsikringen?
Du betaler for forsikringen en gang om året via girokort til PFA. Vi står udelukkende for til- og afmelding af helbredssikringen.

Vil du vide mere eller tilmelde dig?

Læs mere om PFA Helbredssikring her

Tilmeld dig her

Kontakt PFA’s kundecenter på 70 12 50 00, hvis du har spørgsmål til PFA Helbredssikring og Nanna Møller, Dansk Skuespillerforbund på 33 24 22 00, hvis du har spørgsmål til tilmelding, afmelding og betaling.

Sådan gør du, hvis du får brug for helbredssikringen!
Bliver du syg eller får en skade og får brug for din helbredssikring, er det vigtigt, at du får en henvisning via din egen læge, før du kontakter PFA på 70 80 78 70 eller helbredssikring@pfa.dk

PFA har døgnåbent og kan give dig rådgivning om valg af behandlingssted samt hjælpe dig videre. I langt de fleste tilfælde kan de allerede over telefonen give dig tilsagn om, at de vil dække undersøgelse samt eventuelt behandlingsforløb.

Dansk Skuespillerforbund har forhandlet sig frem til en aftale, der betyder, at du nu selv kan vælge hvilken fysioterapeut eller kiropraktor, du vil bruge.