Træning/Helse

Naja Månsson - Manuel stemmebehandling

Manuel stemmebehandling - vedligeholder din stemmes sundhed.

Primært massage af kæbe-, strube-, hals-, nakke-, og åndedræts-relaterede muskler. Behandlingen er et unikt tilbud og henvender sig til professionelle stemmebrugere, skuespillere og sangere.

Manuel stemmebehandling kan bl.a.

• afhjælpe spændinger i kæben, nakke og strube
• øge fleksibilitet og dynamik i stemmen
• afhjælpe bagtungespændinger
• afhjælpe hæshed
• afhjælpe stemmetræthed

Behandlingen foregår via vurdering af primær årsag, dybdemassage samt undervisning i strækøvelser for relevante muskler.

Normal pris 650 kr. for 1 times behandling. Medlemspris 500 kr. for 1. times behandling.

Naja Månsson
Tlf. 50 41 33 27 el. info@najamaansson.dk
H. C. Ørstedsvej 49 A, Annekset. Frederiksberg C.

Læs mere på www.najamaansson.dk

Savery Academy

Savery Academy er et nyt sang- dans og skuespilakademi, beliggende i nyistandsatte lokaler, med udsigt til havnen og skuespilhuset, i Strandgade på Christianshavn.

Her kan du gå til pilates, step, ballet, tåspids, jazzballet, Horton, contemporary, hiphop, sang og skuespil.

Vi ønsker et rend af professionelle teaterperformere på akademiet, og tilbyder derfor medlemmer af skuespillerforbundet en væsentlig rabat* både hvad angår lektioner og leje af lokale.

Normalpris enkelt lektion 90 min. 160,- kr. medlemspris 50,- kr.
Normalpris enkelt lektion 60 min. 130,- kr. medlemspris 45,- kr.
Normalpris enkelt lektion 30 min. 80,- kr.medlemspris 40,- kr.

Ved vores sommerworkshops binder man sig til en hel uge; 5 hverdage.

For information og tilmelding se mere på vores hjemmeside.

*DSF rabat kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter.
Husk, at medbring DSF medlemskort

Lokaleleje efter aftale

www.saveryacademy.dk

Savery Academy
Strandgade 98, 1. sal
1401 København K.
info@saveryacademy.dk

Aline Erichsen - Fysiurgisk Massør & Akupunktør

Aline har arbejdet som massør i mange år, og behandlingerne tager udgangspunkt i massage. Behandlingen er en kombination af massage, akupressur, triggerpunkter og healing (In touch massage).  Behandlingerne fokuserer på, at man skal kunne mærke sig selv. Være i kontakt med både krop og sind og finde balance.

Typiske problemer:

• Spændinger i skulder, ryg og nakke
• Spændingshovedpine
• Stress og depression

For mere information på www.akualine.dk eller ring til Aline på tlf. 31 69 30 18

Som medlem af DSF får du 30% rabat på alle behandlinger.

Barrett Health Club

Træning og behandlinger på Marriott Hotel

Barrett Health Club er udstyret med fittnessmaskiner til træning af hele kroppen. Alle maskiner har egen tv-skærm, aircondition og mulighed for tilslutning af head set. Efter træning kan du slappe af i centrets sauna og dampbad. Håndklæder, kildevand og frisk frugt til fri afbenyttelse.

Udover træning kan centret tilbyde mange typer behandlinger, samt wellness pakker. Se mere på www.barrett-massage.dk

Dansk Skuespilerforbunds medlemmer tilbydes 20 % rabat på træning og samtlige behandlinger. For at opnå rabatten skal man fremvise DSF medlemskort i forbindelse med betalingen.

For medlemsskab og tidsbestilling til behandlinger kontakt kontakt@barrett-massage.dk eller ring på tlf. 29 44 73 93.

Pilates CPH

Pilates CPH tilbyder Dansk Skuespillerforbunds medlemmer 20% rabat på abonnement til ubegrænset holdtræning med max. 10 deltagere.

Normalpris: 749 kr. pr. md. – Pris for DSF-medlemmer: 599 kr. pr. md.

Pilates CPH, Nørregade 26 A, 1165 Kbh. K
www.pilatescph.dk

Senses

Senses Yoga studie tilbyder yoga, hot yoga, løb på løbebånd og barre træning (muskulær træning ved en ballet barre)

DSF's medlemmer kan spare oprettelsesgebyret på 295 kr, og få 30 % i rabat på følgende medlemsskaber:
- Ubegrænset træning med hot yoga
- Ubegrænset træning uden hot yoga
- 2 klasser om ugen med hot yoga
- 2 klasser om ugen uden hot yoga
- 1 klasse om ugen med hot yoga
- 1 klasse om ugen uden hot yoga

Der ydes ikke rabat på klip, formiddagsklasse-abonnementet, samt abonnementer, der inkluderer Reformer.

Du skal blot bruge rabatkoden "skuesen13", når du tilmelder dig online på www.senses.dk. Her kan du også læse mere om de forskellige træningstyper, samt priser.

Stepz Dansestudie

Stepz Dansestudie tilbyder nu DSF medlemmer danseundervisning for 50,- kr. pr. lektion.

Se mere på www.stepz.dk/stepzdansestudie/program

eller kontakt Mikala Elverdal

Stepz Dansestudie
Øster Farimagsgade 16B, indg H
Tlf: 35384503
info@stepz.dk - http://www.stepz.dk/

Getstrong.dk

Sportsmassage og sportsakupunktur

Hovedformålet med sportsmassage er at bidrage til at afhjælpe stress og spændinger, som ophobes i kroppens bløde væv under fysisk aktivitet. Sportsmassage kan bidrage til at helbrede anspændte muskler og vedligeholde dem, lindre hævelse og samtidig minimere risikoen for skader. Alle vil tydeligt kunne mærke massagens effekt på musklerne, uanset aktivitetsniveau. Man behøver ikke at være topatlet for at få glæde af massagen. Alle typermuskler tager imod og vil kvittere med større velvære.

Akupunktur er en behandlingsform, som fremmer og stimulerer kroppens egen helingsproces. Ligeledes stimuleres kroppens endophiner, som er kroppens eget redskab til at reducere smerter.

Sportsakupunktur bruges primært ved behandling af:

Fibersprængning
- knæproblemer
- løber- / springerknæ
- ankelsmerter
- frossen skulder
- golfalbuer/museskader
- hold i nakke eller lænd
- sene og muskelskader iøvrigt
- hovedpinesmerter.

Alison Strong er en lægekamineret sportsmassør, samt pilates- og yoga instruktør.

Dansk Skuespillerforbunds medlemmer tilbydes 20 % på alle behandlinger.

For mere information & booking se www.getstrong.dk eller ring til Alison Strong på tlf. 61 60 11 22

Danse-akrobatikskolen Pole Freestyle

Danse-akrobatikskole Pole Freestyle tilbyder medlemmer af Dansk Skuespillerforbund 15% rabat på al træning. Rabatten gælder dog ikke studenterpriser, og kan ikke kombineres med andre tilbud.

For mere info om skolen, se www.polefreestyle.dk

Har du lyst at prøve, så send en mail til info@polefreestyle.dk.

Husk, at skrive, at du er medlem af forbundet og medbring medlemskortet første gang, du besøger studiet.

Bikram Yoga Studie

Bikram Yoga Copenhagen giver rabat til medlemmer af DSF. Det er en tidløs, anderledes, sjov og samtidig krævende yoga, som udøves i ca. 40° C. De 26 klassiske hatha yoga-øvelser trænes individuelt på hold.Bikram Yoga passer til alle uanset alder og fysisk formåen.

Bikram Yoga Copenhagen ligger i Ryesgade 23 på Nørrebro. Klasserne er jævnt fordelt på alle ugens dage, så det skulle være muligt at finde et tidspunkt, som passer lige til dig. Du behøver ikke at bestille tid inden - vi gør plads til alle. Vi glæder os til at se dig!

Priser for DSF-medlemmer:

Klippekort:
10 gange – gyldig 6 mdr. – 1.150 kr. eller 30 gange – gyldig 12 mdr. 3.150 kr.

Månedskort til ubegrænset yoga:
6 mdr. + 2 uger - 4.025 kr. eller 12 mdr. + 4 uger – 6.650 kr.

Læs mere her. For at benytte dig af ovennævnte tilbud, skal du printe denne formular ud.

Blueline Massage

Blueline Massage er en dedikeret og professional massørvirksomhed med base i både London og København. De tilbyder en række behandlingsformer herunder massage, akupunktur, Body-SDS, zoneterapi, Manuvision og kost- og ernæringsvejledning. Blueline tilbyder forbundets medlemmer en kontant rabat på 50 kr. pr. behandling uanset pris, type og varighed.

Rabatten kan bruges hos
Blueline Massage, Dybbølsgade 11, st., 1721 København V.

Mere infomation om priser, behandlinger mm. kan findes på www.bluelinemassage.com