Musicaludvalget

Musicaludvalgets opgave er at følge musicalperformernes arbejdsvilkår særlig tæt og komme med input til bestyrelsen fra musicalområdet.

Udvalget behandler/drøfter også sager vedr. musical, som man får fra bestyrelsen. Musicaludvalget besøger jævnligt musicalproduktioner over hele landet for at følge med i, hvad der foregår i musicalbranchen.

Musicaludvalget består af DSF-medlemmer, der primært arbejder inden for musicalgenren, både dansere, sangere og skuespillere, samt af bestyrelsesmedlemmer. Udvalget arrangerer årligt musikdramatiske præsentationer, hvor medlemmer får lov til at præsentere sig for et udvalg af branchens arbejdsgivere. Det er også Musicaludvalgets opgave at komme med ideer til DSF's kursusvirksomhed DSF Studio.

Kontakt musicaludvalget

Det er vigtigt for musicaludvalget hele tiden at være i tæt kontakt med de medlemmer, der arbejder på dette område, så både udvalget og bestyrelsen har fingeren på pulsen i forhold til arbejdsforhold og evt. problemer.

Hvis du har spørgsmål eller ideer til DSF på musicalområdet, vil vi opfordre dig til at kontakte os.

Kontakt Musicaludvalget

Diskutér musical i Forum

I det lukkede medlemsforum på hjemmesiden findes debatgruppen Musical, hvor du kan diskutere musical-spørgsmål og dele viden med dine kolleger.

Gå til Forum (hvor du logger ind med dit medlemsnummer og samme adgangskode, som til håndbogen)

Musical-nyt

Dokumenter, vejledninger osv. fra Musicaludvalget.
Læs

Medlemmer