DSF Studio - efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

Der er Åben Studio undervisning i DSF Studio på Tagensvej 85 inden for følgende discipliner: Skuespiltræning, filmskuespil og musicaldans. Der afholdes også arrangementer og foredrag om emner, der er relevante for brugernes arbejdsliv - se mere under arrangementer.

Det koster 200 kr. i alt pr. halvår at deltage i Åben Studios undervisning, hvilket inkluderer alle hold anført under Åben Studio.

Betalingen kan ske kontant i receptionen eller via mobilepay nr. 73270 og gælder til træning og andre udvalgte arrangementer i København, Aarhus, Odense og Aalborg.

Kom og træn, når du har tid og lyst.

Coachingworkshop med Gitte Lønstrup Dal Santo

5. februar online og 12. marts
kl. 9.30-12.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 Kbh. N
opskrivning til ventelisten mulig
100 kr. eller gratis med Åben Studio kort 1. halvår 2021 (200 kr for alle hold)
Coachingworkshop med Gitte Lønstrup Dal Santo

Vil du stå stærkere i dig selv og i dit virke?

Hvordan skiller du dig ud som spiller, sanger, performer, danser? Hvad er netop dine styrker? Og hvordan bruger du dem til at få de roller og jobs, du helst vil have?
Det kan være svært at sætte ord på, især overfor andre, så du kan få de rette til at lytte, forstå – og hyre dig ind.

På denne workshop finder du frem til, hvad der er netop dine styrker, hvordan du bringer dem i spil – og hvilke du skal skrue op og ned for. Alt sammen for, at du kan stå stærkere i dig selv og i dit virke.
Workshoppen er åben for alle DSF’s medlemmer og falder i to dele med opstart 5/2 og opfølgning 12/3.

Gitte hjælper dig i gang med en proces, som du efterfølgende arbejder målrettet med selv i godt en måned. Du får personlig vejledning, så du kommer bedst muligt fra start.
Anden gang følger vi op på din proces og ser på, hvordan du kommer bedst muligt videre.
Workshoppen veksler mellem oplæg, facilitering, øvelser og mulighed for individuel speed-coaching, samt evt. videochat opfølgning, hvis der er stemning og behov for det.

Max 20 deltagere.
Når du tilmelder dig, modtager du information med links til styrketest og app, som bruges undervejs på workshoppen.

Workshoppen faciliteres af Gitte Lønstrup Dal Santo, som i snart 10 år har coachet mange af DSF’s medlemmer til at blive skarpe på, hvilke roller/jobs de helst vil have, og hvordan de lægger en personlig og konkret strategi for, hvordan de profilerer sig og hvem de netværker med for at imødekomme deres ønsker

Gitte er mag.art. & ph.d., certificeret coach og stresscoach og kender DSF’s medlemmer fra sit arbejde i FTFa og Det Danske Institut i Rom.

Første del af workshoppen afholdes online fredag den 5. februar.

Tilmeldingsfristen er overskredet 3/1, men opskrivning til ventelisten er muligt pt. Bliver der en ledig plads indtil kursus start bliver du kontaktet.