Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Castingkursus med Djamila Hansen

15.-19. november
kl. 10.00-15.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
4. oktober
450 kr.
Castingkursus med Djamila Hansen

Få det bedste ud af at gå til casting. Det er det helt centrale fokuspunkt på kurset med Djamila Hansen. Alle er på gulvet og deltager aktivt, og der er fokus på arbejdet med forberedelse til casting, tekstarbejde, improvisation og kameraforståelse.

Deltagerne skal regne med at skulle forberede tekster til kurset.

Djamila Hansen har arbejdet som caster siden 2002, og arbejder derudover også som instruktørassistent.  Djamila har en intuitivt tilgang til casting, og lader det der sker i castingen udfolde sig naturligt. Naturlighed, ægthed og tid er aspekter Djamila vægter højt i en casting situation. Djamilas primære fokus er at hjælpe skuespillere med at præstere deres bedste i castingen.

Djamila Hansen har bl.a. castet filmene ”En Soap”, ”Darling”, “Dronningen" og tv-serierne ”Rita”, ”Norskov”, “Ditte & Louise" ,“Fred til lands” og “Ulven kommer". Med en baggrund i teater har hun været instruktørassistent på Dr. Dante, Aveny-T og Det Kongelige Teater, og har været instruktørassistent på film for Pernille Fischer Christensen og Birgitte Stærmose.

Djamilla Hansen IMDb