Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Castingworkshop med Anja Philip

4.-8. oktober
kl. 9.30-15.30
DSF Studio, Tagenssvej 85, 2200 København N
30. august
550 kr.
Castingworkshop med Anja Philip

Workshoppen kommer til at have den enkelte skuespiller som omdrejningspunkt med øvelser i, hvordan man som skuespiller formår at være sandfærdigt tilstede, når man arbejder foran et kamera.
Vi skal fylde konkrete værktøjer i værktøjskassen, så hver skuespiller kan føle sig så styrket som muligt og få det optimale ud af sit potentiale. Dette både i forhold til forberedelse og castingsituationen.
Det bliver 5 intense dage med det mål, at alle mærker en større frihed, lyst og forståelse for at arbejde som skuespiller med film og tv.

Anja Philip, medejer af Casteriet, har arbejdet som caster siden 1993 og har bl.a. castet til film som ”Undtagelsen”, ”Lykke Per””, "Den Skyldige", Margrethe den første", "En helt almindelig familie", samt tv-serier som ”Borgen”, ”Arvingerne” Pagten", "Når støvet har lagt sig" m.fl.

Læs mere om Anja Phillip her