Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Dubbingkursus med Vibeke Dueholm

21-25. marts
9.30-12.30
Yjuno - SDI, Dortheavej 4, 2400 København NV
1. februar
1.000 kr.
Dubbingkursus med Vibeke Dueholm

På dette kursus, vil vi guide dig rundt i alle tegnefilm/animation/liveaction-serier og filmenes mange vidunderlige og varierede genrer.

Målet med kurset er at sørge for, at du får rigtig meget ”hår på brystet” som dubber. Dvs. at du får prøvet at dubbe flere gange hver dag, og at du får en klar fornemmelse af de forskellige genrer indenfor dubbing, og måden man løser opgaverne på.

Vi vil tilstræbe, at du, når kurset er omme, vil være klædt på til en hvilken som helst virkelig stemmeprøve, du måtte blive tilbudt i branchen, og hvis du får jobbet, at du vil vide, hvordan du griber opgaven an.

Nogen vil opleve, at det falder dem nemt, andre vil opleve, at det er lidt sværere, men du vil helt sikkert blive udfordret, få brugt dit skuespillerfag, få rørt lattermusklerne, og få lært en masse om dubbing.

Du vil blive instrueret og vejledt af Vibeke Dueholm, som har mange års erfaring som instruktør og dubber, og til daglig sidder med både tv-serier og de helt store filmproduktioner.

Du skal ikke forberede dig før kurset, men der vil være hjemmearbejde i løbet af ugen, du bestemmer selv hvor meget, men højst et par timer i det hele.

Læs mere om Vibeke Dueholm her