Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Film castingpræsentation for skuespillere

26. november
kl. 10.00-16.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
25. oktober
Gratis og kun for DSF medlemmer
Film castingpræsentation for skuespillere

Skuespillerforbund afholder film castingpræsentation i DSF Studio.

Dermed får du mulighed for at præsentere dig for et indbudt panel af filminstruktører, castere og agenter fra den danske filmbranche.

Der er ikke tale om casting til en bestemt rolle, men en unik mulighed for at præsentere sig for potentielle arbejdsgivere med en valgfri filmtekst på 3 min.

Medlemmer der ikke tidligere har deltaget i film castingpræsentationen har fortrinsret, så husk at svare korrekt på spørgsmålet, og log ind som DSF medlem, når du tilmelder dig.

Husk også at opdatere din håndbogsprofil men foto, relevante jobs og uddannelse, da den vil blive benyttet under præsentationen.

Obs. Præsentationen er kun for DSF medlemmer.