Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Improvisation med Christian Damsgaard

Onsdage: 27. oktober - 17. november
Kl. 9.30-12.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 Kbh.N
1. september
200 kr. Åben Studiokort 1. halvår 2021
Improvisation med Christian Damsgaard

Undervisningen vil være en række øvelser med udgangspunkt i improvisationens grundprincipper og vil forhåbentlig give kursisterne en evne og ikke mindst modet, til at fortælle korte og længere historier uden et fastlagt manuskript.

Christian Damsgaard er improspiller med 30 års erfaring med klassisk teatersport, impromusical og langform. Derudover underviser han i improvisation på Skuespillerakademiet.

Obs. Tilmelding er påkrævet inden deltagelse!