Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Masterclass med Rie Hedegaard

25.-29. april
kl. 9.30-15.30
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
9. marts
550 kr.
Masterclass med Rie Hedegaard

En MASTERCLASS med focus på de udfordringer man kastes ud i som skuespiller, når live castings ikke længere er en mulighed, men disse erstattes af selvfabrikerede selftapes - grundet en pandemi situation.

Vi berører vigtige emner som:
Hvordan er du fortsat proaktiv, når det gælder eget arbejdsliv, og hvorledes tager du selv ansvar?
Hvordan undgår du fornemmelsen af konstant at være til en form for eksamen i casting situationen?

Alt det, og meget mere, går vi i dybden med i et forløb på 5 tætpakkede dage.

Rie Hedegaard er en first mover herhjemme, og har arbejdet professionelt med casting siden 1984.
Hun var tæt involveret i hele Dogmebølgen i 90´erne og castede b.la Thomas Vinterbergs FESTEN, Lars von Triers, IDIOTERNE.
I 2005 blev hun medstifter af ICDN International Casting Directors Network, hvor hun over en perioden har siddet i boarded.
I 2019 modtog hun den anerkendelse at blive optaget i The Academy of Motion Picture, Arts and Science, Oscar Akademiet.

Rie er desuden fast tilknyttet Den Danske Filmskole, hvor hun underviser Instruktør og producer eleverne.
Hun er et arbejdsomt aktiv herhjemme, på samme måde som i udlandet, hvor flere Netflix og HBO produktioner indgår som fremtidige opgaver.

Læs mere om Rie Hedegaard her