Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Musicaldans med Sofie Akerø

Mandage: 31. januar - 21. marts (dog ikke 14/2)
kl. 9.30-11.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
14. januar
200 kr. for Åben Studio træningskort 1. halvår 2022
Musicaldans med Sofie Akerø

Dansetræning for musicalperformere, dansere og skuespillere med danseerfaring.
Så skal der danses og have det sjovt. Kom og få trænet din teknik, styrke og få danset en masse koreografi.
Der vil blive undervist i en blanding af jazz og showdans med fokus på koreografi den sidste del af timen.
Klassen vare halvanden time hvor den første halve time vil være opvarmning, teknik og styrke og den sidste time vil der være fokus på at få danset en masse.

Sofie Akerø er uddannet danser i Oslo på Bårdar Dance Academy i 2011.
Sofie har medvirket i flere forskellige musicals og musikforestillinger på bl.a. Aalborg teater, Østre Gasværk Teater, Odense Teater, Folketeatret, Fredericia Teater, og i Cirkusrevyen.
Hun arbejder også som koreograf og har de seneste år koreograferet Midt om Natten musical i Tivoli, Robin Hood på Folketeatret, og Hobbitten på Det Kongelige Teater.
Sofie underviser også på Den danske Scenekunstskole musicalakademiet i Fredericia.

Der undervises ikke i vinterferien mandag 14. februar.