Covid-19 restriktioner:
Alle skal bære mundbind, når de bevæger sig rundt på 2 sal og ikke modtager undervisning eller opholder sig i prøvesalene/self-tape rummet.

Vi følger myndighedernes gældende anvisninger ift. max antal personer i salene, Kulissen (95 kvm) og Spejlsalen (73 kvm) i Self-tape lokalet dog max 2-3 personer.

Online: Zoom Kaffe-Kontor

Fra 15. februar og i lockdown perioden
Mandage 10.00-12.00
Online via Zoom
Løbende
Gratis / Obs. kun for DSF medlemmer

Zoom Kaffe-Kontor fungerer som et online forum og socialt netværk, hvor det er muligt, at drøfte de mange arbejdsopgaver, som  forbundets medlemmer varetager.

Her kan man få inspiration til at håndtere stress, finde nogle til at give feedback på sit reel, komme med nogle gode ideer, og ikke mindst få et venligt los i røven til at komme i gang. Her under corona-krisen er ZKK også et tilbud til de medlemmer, der har svært ved at holde gejsten og modet oppe, hvorfor man også er velkommen til bare at lytte med.

Hver mandag kl. 10 bliver alle deltagerne først delt op i mindre grupper, så man kan tale med hinanden, sige godmorgen og fortælle, hvad der sker. Derefter vil der være et kort oplæg for alle, som går på skift blandt medlemmerne. Oplægget efterfølges af en diskussion. Det er under denne diskussion muligt at bringe emner på bordet eller bare at lytte med. Til sidst stiller de, der ønsker det, sig selv mål for, hvad de gerne vil nå indenfor den næste uge. Diskussionen bliver styret af en ordstyrer.

Som en del af ZKK er medlemmerne med i en privat Facebook gruppe. I den bliver ugens mål skrevet op. Det er vores håb, og der opfordres til, at medlemmerne støtter hinanden i processen med at nå de opstillede mål, f.eks. ved at heppe eller andet. I denne gruppe deles typisk opslag om fonde, reels, selvhjælpsbøger, ugens mål, arbejde i udlandet etc.

Kun medlemmer af DSF kan være med i denne private og ikke-offentlige gruppe. Alle emner der er eller bliver politiske, eller hører til i en større forum, henvises til DSF’s Facebook gruppe.

Link til deltagelse - tilmeld dig den private Facebook gruppe: Kaffe-Kontoret