Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

Online: Zoom Kaffe-Kontor (gratis)

Mandage - tjek ZKK facebook gruppe for datoer
Online via Zoom
Løbende
Gratis / Obs. kun for DSF medlemmer

Zoom Kaffe-Kontor fungerer som et online forum og socialt netværk, hvor det er muligt, at drøfte de mange arbejdsopgaver, som forbundets medlemmer varetager.

Her kan man få inspiration til at håndtere stress, finde nogle til at give feedback på sit reel, komme med nogle gode ideer, og ikke mindst få et venligt los i røven til at komme i gang. ZKK er også et tilbud til de medlemmer, der har svært ved at holde gejsten og modet oppe, hvorfor man også er velkommen til bare at lytte med.

Som en del af ZKK er medlemmerne med i en privat Facebook gruppe. I den bliver ugens mål skrevet op. Det er vores håb, og der opfordres til, at medlemmerne støtter hinanden i processen med at nå de opstillede mål, f.eks. ved at heppe eller andet. I denne gruppe deles typisk opslag om fonde, reels, selvhjælpsbøger, ugens mål, arbejde i udlandet etc.

Kun medlemmer af DSF kan være med i denne private og ikke-offentlige gruppe. Alle emner der er eller bliver politiske, eller hører til i en større forum, henvises til DSF’s Facebook gruppe. Vært: Andreas Lyon.

Link til gratis deltagelse - tilmeld dig den private Facebook gruppe: Kaffe-Kontoret

Udtalelser fra 8 deltagere:

"Udover netværk og struktur har Kaffekontoret givet mig konkret hjælp til at forny og forbedre både viden og fag”.

"Jeg har mødt forståelse og fået følelsen af ikke at være alene med en masse tanker og spørgsmål”.

"En del af os bor, eller har boet i udlandet, og Kaffe-kontoret har været en fantastisk hjælp og støtte med at 'finde ind i Danmark' igen. Uforglemmeligt netværk, åbenhed og hjertelighed”.

"Et super forum, hvor vi kommer tæt på hinanden og hjælper hinanden med alt fra gode råd, tips selftapes og sågar jobs”.

"Et skønt netværk af nye mennesker, mulighed for at kunne få talt med andre kollegaer, så man ikke føler sig alene. En stor omsorg og åbenhed og hjælp og kærlighed til hinanden uanset hvem,  hvad og hvor du er i branchen".

"Kaffe-kontoret var et varmt velkommen til branchen, da jeg vendte hjem til Danmark efter tre års uddannelse i udlandet. Nu er det et trygt forum med plads til humor, idéudveksling, gode råd. Tak ”.

” Tak, Andreas for din skønne indlevelse og skarpe blik, din venlige og bestemte tovholder evner, dine positive nudging! You make a Change!”.

"Kaffekontoret er en dejlig og super konstruktiv måde at tjekke ind og mærke efter hvor jeg selv er lige nu, med dejlige, dygtige og inspirerende kolleger som vidner til nuet”.