Covid-19:
Det er ikke længere et krav fra myndighedernes side, at vi foretager stikprøvekontrol i forhold til coronapas. Vi vil dog sætte stor pris på, at du som bruger af vores lokaler – af hensyn til alle øvrige medlemmer og medarbejdere i sekretariatet – alligevel vil sørge for at have et gyldigt coronapas ved ankomst til DSF Studio.

TRE-metoden med Cecilie Gry Knuth-Winterfeldt

Torsdage: 2. september - 14. oktober
kl. 10.00-11.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 Kbh. N
8. august
200 kr. Åben Studiokort 2. halvår 2021
TRE-metoden med Cecilie Gry Knuth-Winterfeldt

Kom mere i harmoni med din egen krop, få forløst kroniske spændinger, traumer og opnå samtidig redskaber til at komme blokeringer, der kan stå i vejen for dit psykofysiske flow til livs.

TRE er en forkortelse for Tension and Trauma Releasing Exercises.
TRE (Spændings og traumeforløsende øvelser) er en enkel metode udviklet til at forløse kroniske spændinger, stress og traumer. Metoden kan læres på kort tid, og herefter kan man selv udføre øvelserne derhjemme.

TRE-metoden består af 7 enkle øvelser, som du vil lære på kurset. Disse øvelser aktiverer kroppens evne til at ryste af sig selv. Alle pattedyr har denne evne, men mange mennesker skal genlære den. Ved at få kroppen til at ryste eller vibrere afledes spændinger i muskulaturen, og dermed forløses stress og traumereaktioner, og nervesystemet kan vende tilbage til dets naturlige balance.

TRE-metoden henvender sig til at alle, og bliver blandt andet brugt på Filmskolen i Lodz.

Man behøver ikke deltage alle 6 gange, men det anbefales, at man kommer mere end en gang, da vibrationerne udvikler sig fra gang til gang.

Cecilie Gry Knuth-Winterfeldt er uddannet danser, Pilates instruktør og TRE-udbyder.
Udover at have haft en aktiv karriere som danser, har hun mange års erfaring med både eneundervisning og hold.

OBS. Tilmelding påkrævet inden deltagelse.