DSF Studio - Efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

På vores kurser kan du møde nogle af de bedste danske og internationale undervisere. Vi tilstræber at tiltrække kapaciteter både inden for de mere traditionelle discipliner og nye kunstneriske arbejdsmetoder.

Vi tilbyder både fagopdelte kurser og kurser på tværs af de forskellige faggrupper. I nogle tilfælde er kurserne niveauopdelt for at give deltagerne det størst mulige udbytte af undervisningen.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel, og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport og logi. Der kan inden for en periode på 1 år søges om max 2.000 kr. i alt (standard bus-/togbillet og prisvenligt logi).  Der ydes ikke støtte til internatkurser/kurser der inkl. logi.

Gyldig kvittering skal kunne forevises. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.
NB: Vær opmærksom på, at transporttilskud skal søges før kurset starter. Send en mail til Karin Iwersen

Obs. Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en ekstern arrangør.

Castingkursus med Djamila Hansen

15.-19. november
kl. 10.00-15.00
DSF Studio, Tagensvej 85, 2200 København N
4. oktober
450 kr.
Castingkursus med Djamila Hansen

Få det bedste ud af at gå til casting. Det er det helt centrale fokuspunkt på kurset med Djamila Hansen. Alle er på gulvet og deltager aktivt, og der er fokus på arbejdet med forberedelse til casting, tekstarbejde, improvisation og kameraforståelse.

Deltagerne skal regne med at skulle forberede tekster til kurset.

Djamila Hansen har arbejdet som caster siden 2002, og arbejder derudover også som instruktørassistent.  Djamila har en intuitivt tilgang til casting, og lader det der sker i castingen udfolde sig naturligt. Naturlighed, ægthed og tid er aspekter Djamila vægter højt i en casting situation. Djamilas primære fokus er at hjælpe skuespillere med at præstere deres bedste i castingen.

Djamila Hansen har bl.a. castet filmene ”En Soap”, ”Darling”, “Dronningen" og tv-serierne ”Rita”, ”Norskov”, “Ditte & Louise" ,“Fred til lands” og “Ulven kommer". Med en baggrund i teater har hun været instruktørassistent på Dr. Dante, Aveny-T og Det Kongelige Teater, og har været instruktørassistent på film for Pernille Fischer Christensen og Birgitte Stærmose.

Djamilla Hansen IMDb