DSF Studio - Efteruddannelseskurser for professionelle skuespillere, dansere, sangere og musicalperformere.

DSF Studio tilbyder en række kurser, workshops og andre arrangementer uden for København i henholdsvis, Aarhus, Odense og  Aalborg.

DSF Studio er brugernes sted og du kan være med til at præge indholdet – så fortæl os om dine visioner, ideer og ønsker. Send en mail til Karin Iwersen.

Det koster 200 kr. pr. halvår for et Åben Studio kort. Betalingen gælder til Åben Studio undervisning og andre udvalgte arrangementer i København, Aarhus, Odense og Aalborg. Kontakt Karin Iwersen for yderligere information og betaling.

Transporttilskud: Bor du i en anden landsdel, og deltager i et af vores kurser af flere dages varighed, tilbyder forbundet at refundere omkostninger til transport og logi. Der kan inden for en periode på 1 år søges ommax 2.000 kr. (standard bus-/togbillet og prisvenligt logi).

Gyldig kvittering skal kunne forevises. Tilbuddet gælder ikke audition, arrangementer og den kontinuerlige Åben Studio undervisning.
NB: Vær opmærksom på, at transporttilskud skal søges før kurset starter. Send en mail til Karin Iwersen

Obs. Der kan ikke søges støtte fra Gramexfonden til DSF-kurser eller kurser, hvor DSF samarbejder med en anden arrangør.

Odense: Castingkursus med Karin Jagd

23.-26. marts
Kl. 10.00-16.00
Odense, Teater Gydas lokaler, øvelokale Kottesgade 15, 5000 Odense
10 - fortrisvis for kursister fra Fyn og Jylland
8. februar
400 kr.
Odense: Castingkursus med Karin Jagd

På castingkurset med Karin Jagd kommer deltagerne til at arbejde aktivt på gulvet med selvvalgte scener. Der bliver arbejdet individuelt med scenerne, men altid i plenum. Alle kigger, alle deltager. Kurset har fokus på arbejdet med filmudtryk og showreels. Hvad fungerer i en showreel? Hvad vil casterne gerne se i en showreel?

Deltagerne skal hver især finde 3 scener, som de gerne vil arbejde med på kurset.

Karin Jagd er tidligere skuespiller og har arbejdet som caster siden 1998. Hun ejer castingbureauet Gizmo Cast, og caster både til film, TV, reklamer og teater. Læs mere her

What you need to do is start living in the moment.
You´ve got to learn how to smoke the cigarette. Not act smoking the cigarette.
You need to drink the drink, not act drinking the drink.
You´ve got to do things and not show them.

- citat Dennis Hopper (skuespiller)

Kurset henvender sig fortrinsvis til kursister fra Fyn og Jylland.