Om håndbogen

Dansk Skuespillerforbunds håndbog er den mest komplette fortegnelse over professionelle skuespillere, sangere, musicalperformere, dansere og koreografer her i landet.

Håndbogen har i mange år været et nyttigt og meget benyttet arbejdsredskab for producenter, instruktører, castere og andre, der skal finde de rigtige medvirkende til forskellige produktioner.  De får i håndbogen et nuanceret indtryk af kunstnerne i form af fotos, video og lyd og kan søge efter lige præcis de færdigheder eller karakteristika, som en bestemt opgave kræver.

For dig, som er medlem af forbundet, er håndbogen en enestående mulighed for at præsentere dig selv for potentielle arbejdsgivere. DSF opfordrer dig til at udnytte de mange features, der findes i den elektroniske håndbog i forhold til fotos, video- og lydfiler.  Du kan læse mere om, hvordan du udnytter de mange muligheder her

Alle medlemmer af Dansk Skuespillerforbund har adgang til håndbogen, så de løbende kan vedligeholde deres egne oplysninger og sørge for, at de er helt opdaterede.

Er du medlem og vil ind på din profil i Skuespillerhåndbogen:

• Gå til skuespillerhåndbogen.dk
  • Log ind med din mail-adresse og din adgangskode.
  • Som ny skal du selv lave en adgangskode, og det gør du ved at klikke på ”glemt adgangskode”. Dit brugernavn er din mailadresse.
  • Hvis du ikke kan huske din adgangskode, så klik på "glemt adgangskode".

Har du brug for hjælp?
Overordnet ansvar: Christine Vestergård Hüttel