Teater/Underholdning

Teaterrabat med medlemskortet

En række teatre giver rabat på teaterbilletter ved forevisning af DSF-medlemskort. Vis derfor altid dit medlemskort, når du køber teaterbilletter.

Nogle teatre kontakter af og til DSF med særlige rabattilbud til medlemmerne i forbindelse med konkrete forestillinger. Hvis rabatten er på over 30 procent af billetprisen, lægger vi dem på nedenstående liste over konkrete forestillingsrabatter.

Fredericia Musical Teater

Halvpris på billetten til teatrets egne forestillinger/events

Som medlem af DSF har du mulighed for at købe en billet til halvpris, mod fremvisning af dit medlemskort.
Billetten bestilles ved at kontakte Fredericia Musical Teater billetkontor:
Alle hverdage mellem kl. 10.00 – 14.00 på tlf. 53 73 96 01

Aktuelle forestillinger kan altid ses her

Fredericia Musical Teater
Prinsessegade 29
7000 Fredericia

Arbejdermuseet

Gratis adgang for medlemmer og ansatte i Dansk Skuespillerforbund + gæst. Ordningen omfatter de faste udstillinger, særudstillinger og vejledning i bibliotek og arkiv. 10% rabat i museumsbutikken og kaffebaren og 15% rabat på lokaleleje. Medlemskort fra Dansk Skuespillerforbund fremvises ved indgangen.

Arbejdermuseet & Arbejderbevægelsens Bibliotek og Arkiv
Rømersgade 22
www.arbejdermuseet.dk
am@arbejdermuseet.dk

Åbningstider: Alle ugens dage kl. 10.00-16.00

Teatermuseet

Hofteatret er pt. lukket pga. restaurering. Nærmere oplysning om genåbning følger.

Gratis adgang for medlemmer og ansatte i Dansk Skuespillerforbund.

Teatermuseet i Hofteatret
Christiansborg Ridebane 18
www.teatermuseet.dk
teatermuseet@teatermuseet.dk

Åbningstider
Tirsdag, onsdag og torsdag kl. 11-15
Lørdag og søndag kl. 13-16

Museets samlinger beskriver det dansksprogede teaters historie fra 1700-tallet til i dag. Samlingen rummer malerier, tegninger, stik, fotos, kostumer, kostumetegninger, dekorationsmodeller, arkivalier samt en lang række forskelligartede genstande med tilknytning til teatrets verden.

Der er adgang for publikum over hele teatret, på scenen, i garderoberne, på balkonerne
og i de små loger.

Danmarks Filmakademi

VIL DU VÆRE MED TIL AT STEMME OM ROBERT?

Som medlem af Dansk Skuespillerforbund kan du gratis blive medlem af Danmarks Filmakademi, der bl.a. uddeler Robert-priserne hvert år.

Det er en faglig jury, der nominerer film og filmfolk til priserne. Men som medlem af filmakademiet kan du være med til at stemme på lige præcis de film og de personer, som du synes, fortjener en pris.

Som medlem vil du også blive inviteret til en række arrangementer og visninger af film i løbet af året.

Du kan melde dig ind på akademiets hjemmeside www.filmakademiet.dk