Medlemsevent: Kunstig intelligens – myter og muligheder

AI. Machine Learning. Kunstig intelligens. Kært barn har mange navne – også selvom barnet umiddelbart ikke opleves som særlig kært i vores branche.

Myterne om AI, og hvad teknologien potentielt kommer til at betyde for os, er mange, og det kan være svært at finde hoved og hale i, hvad udviklingen rummer af udfordringer og muligheder inden for områder som film, tv, dubbing og indlæsning.

Derfor bliver du nu inviteret til et spændende medlemsevent, hvor Dansk Skuespillerforbund vil belyse teknologien fra forskellige vinkler.

Kom med 360 grader rundt om AI
Vi får blandt andet besøg af digital frontrunner Carsten Lakner, der gennem de seneste år har arbejdet intensivt med AI og på pædagogisk vis vil forklare, hvad der ligger til grund for teknologien, og hvad den kan bruges til.

Til at flankere ham har vi inviteret dubber, indlæser og lydproducer Sonny Lahey, som vil fortælle om sine erfaringer med AI set fra et brancheperspektiv, mens Maria Fredenslund fra RettighedsAlliancen og skuespillerforbundets jurist Maj Hagstrøm gør os klogere på, hvordan vi rent praktisk forholder os til teknologien, når det gælder rettigheder og kontrakter.

Forperson Benjamin Boe Rasmussen vil lede os gennem snakken, mens forbundet byder på snacks og drikkevarer undervejs. Arrangementet er gratis, men der er et begrænset antal pladser – så skynd dig at melde dig til!

Tilmeld dig her – senest 29. oktober

Du kan også se med online
Er du ikke i nærheden af Tagensvej, er det også muligt at følge eventet online. Link bliver lagt ud på selve dagen.

Husk at tjekke DSF's medlemsevents ud!

Husk at Dansk Skuespillerforbund jævnligt inviterer til spændende medlemsevents, hvor du kan blive klogere på aktuelle emner, debattere med dine kolleger og møde nye ansigter fra dit fag.

Det er gratis at deltage, men der er oftest et begrænset antal pladser – så meld dig hellere til før end senere!

Du kan altid se de aktuelle events og melde dig til her