Om DSF's generalforsamling

Dansk Skuespillerforbunds øverste myndighed er generalforsamlingen, som indkaldes én gang om året. Det er generalforsamlingen, der vælger både forpersonen og bestyrelsen samt godkender regnskaberne. På generalforsamlingen aflægger forpersonen sin mundtlige beretning.

Generalforsamlingen godkender også en række af DSF’s overenskomster.
Forud for generalforsamlingen offentliggøres over for medlemmerne en skriftlig beretning fra forpersonen, regnskabstallene og skriftlige bilag til de sager, som skal drøftes på generalforsamlingen.

Næste ordinære generalforsamling afholdes,

Søndag 26. maj 2024

Opstilling som forperson og til bestyrelse

Der er som altid valg, og denne gang er der både valg til bestyrelsen og forpersonsvalg. Alle kandidater kan melde sig frem til 11. marts 2024. Husk, at din tilmelding skal være vedlagt en personlig præsentation på højst en halv A4-side.

Brugerlogin

Indtast medlemsnummer og adgangskode for at logge ind på websiden:

Generalforsamlings referater

Du skal logge ind herover for at se referater fra forbundets generalforsamlinger.

Kun medlemmer af DSF har mulighed for at logge sig ind på siden med generalforsamlingsmateriale. Brug dit medlemsnummer og det password, som du benytter til Skuespillerhåndbogen.

Har du glemt din adgangskode eller har du ikke oprettet en, så kan du oprette eller bestille en fra
Skuespillerhåndbogen

Oplever du problemer, kan du kontakte DSF på 33 24 22 00