Dansk Skuespillerforbunds logo

Hvis du har aftalt det med Dansk Skuespillerforbund, kan du her downloade vores logo i den filtype, der passer bedst til dit behov.

Eps-format
Dette format er skalérbart og vil derfor fremstå helt skarpt i alle størrelser. Dette format er standardformatet i professionelle sammenhænge. Kræver programmer som Indesign, Illustrator, Pagemaker osv. Brug dette format på tryksager, annoncer mm. Dette format indeholder ikke baggrundsfarve, således at logoet kan placeres oven på en farvet baggrund

Pdf-format
Dette format er skalérbart, og vil derfor fremstå helt skarpt i alle størrelser. Formatet kan læses af alle computere og kan uden problemer indsættes i fx Word og Powerpoint og andre gængse programmer. Dette format indeholder ikke baggrundsfarve, således at logoet kan placeres oven på en farvet baggrund.

Jpg-format
Dette format er et komprimeret billedformat. I modsætning til Eps og Pdf kan dette format kun skaleres nedad. Hvis man forstørrer filen, efter den er indsat i et program, vil logoet fremstå sløret og utydelig. Dette format kan uden problemer indsættes i fx Word og Powerpoint, og andre gængse programmer. I dette format vil der altid være hvid baggrund bag logo. Logoet kan downloades i tre jpg-størrelser, så vælg den størrelse, der passer bedst til det, du skal bruge det til.

Tilbage til Pressesiden

Logoer