Få hjælp til at forhandle lønnen

Som faglig organisation er det Dansk Skuespillerforbunds opgave at forhandle kollektive overenskomster for medlemmerne, og vi vejleder dig også meget gerne op til en lønforhandling. Vi kan ikke sidde med til din individuelle lønforhandling, men til gengæld har vi tilknyttet en ekstern forhandler, du kan vælge at bruge, hvis du gerne vil have professionel hjælp med til selve forhandlingen.

Som medlem af Skuespillerforbundet giver Kim Kidholm Management dig 25% rabat på normalprisen, og dermed koster det dig alt inklusive 750 kroner i timen at bruge den eksterne forhandler.

En forhandling vil typisk ikke kun handle om løn. Også vilkår som for eksempel fleksibilitet, mulighed for understudies, rejsegodtgørelse og diæter er på bordet.

Kim Kidholm arbejder med sine 30 års erfaring i musik- og teaterbranchen allerede som rådgiver og forhandler for udøvende kunstnere i kontraktspørgsmål, ligesom han varetager management for en række artister.

Ordningen er den første af sin slags i Danmark og er inspireret en tilsvarende ordning, der med stor succes fungerer i Norge.

Ring til Skuespillerforbundet på 33 24 22 00, hvis du vil i kontakt med Kim Kidholm.