Castingkursus med Djamila Hansen

2. februar
450 kr.
Castingkursus med Djamila Hansen

Få det bedste ud af at gå til casting. Det er det helt centrale fokuspunkt på kurset med Djamila Hansen. Alle er på gulvet og deltager aktivt, og der er fokus på arbejdet med forberedelse til casting, tekstarbejde, improvisation og kameraforståelse.

Deltagerne skal regne med at skulle forberede tekster til kurset.

Djamila Hansen har arbejdet som caster siden 2002, og arbejder derudover også som instruktørassistent.  Djamila har en intuitivt tilgang til casting, og lader det der sker i castingen udfolde sig naturligt. Naturlighed, ægthed og tid er aspekter Djamila vægter højt i en casting situation. Djamilas primære fokus er at hjælpe skuespillere med at præstere deres bedste i castingen.

Djamila Hansen har bl.a. castet filmene ” En Soap”, ”Darling”, “Dronningen" og tv-serierne ”Rita”, ”Norskov”, “Ditte & Louise" ,”Liberty” og “Fred til lands". Med en baggrund i teater har hun været instruktørassistent på Dr. Dante, Aveny-T og Det Kongelige Teater, og har været instruktørassistent på film for Pernille Fischer Christensen og Birgitte Stærmose.

Djamilla Hansen IMDb

shemaleup.net