Ud over kurser og træning, tilbyder DSF Studio en række andre arrangementer, der relaterer sig til kunstnernes fag og arbejdsliv. Det kan fx være foredrag og forskellige netværksmøder, hvor du kan blive klogere på et emne, som relaterer sig til din kunstneriske hverdag.

Spørgsmål og ideer vedrørende arrangementer sendes til DSF.

Coaching med Moll & Hansen

Marts-maj
28. februar
Gratis

Vi tilbyder igen muligheden for et coachingforløb hos Suzanne Moll og Benedikte Hansen.

Heldigvis er vi nu på vej mod lysere tider. Teatrene og scenerne slår dørene op, og vi skal til at se hinanden i øjnene igen. Det kan godt være en stor mundfuld, når vores liv bag Zoom skærmen pludselig forvandles til virkelighed.  De sidste 2 år har sat tanker i gang om fremtiden hos mange af os. Og måske er der nogle løse planer som du gerne vil vende med et menneske, der ikke kender dig på forhånd.

Efter nogle rigtig vellykkede coaching forløb, tilbyder vi nu endnu en gang forløb med coaching. Hvert forløb indeholder 3 sessioner á 45-50 minutter.

”(Coaching) har været god til at få mig til at se det konstruktive/positive i de måder jeg reagerer på, som jeg egentlig selv var træt af. Det prøver jeg fremadrettet at bruge og jeg synes faktisk det virker……” siger en af de tidligere deltagere.

Moll og Hansen kombinerer coaching med høj faglighed, og hjælper kollegaer med, at tackle de frustrationer, der kan opstå både omkring jobsituation og i øvrigt. Kort sagt kan vi hjælpe med det overordnede ”hvad vil jeg med mit liv/karriere?” -spørgsmål, som vi alle tumler med fra tid til anden.

Moll og Hansen arbejder med de udfordringer kun den enkelte selv kan løse som ekspert i sit eget liv. Det handler om at afdække den basale frygt, og bruge den til at opnå erkendelse og motivation til forandring. Coaching er et aktivt værktøj, der tvinger den enkelte til at anerkende eget ansvar og muligheden for selv at ændre de omstændigheder, der ofte optræder som forhindringer udefra. Både hos os selv og andre oplever vi hvor meget selvindsigt og erkendelse, man kan skabe ved at bruge en systematisk metode.

Der er opstart af forløb medio marts, og alle forventes afsluttet i løbet af maj. Forløbet tilrettelægges individuelt, så det passer ind i jeres skema og (arbejds)liv.