GF24: Skal du være med i skuespillerforbundets bestyrelse?

Søndag 26. maj holder skuespillerforbundet generalforsamling og efterfølgende sommerfest for vores medlemmer.

Forperson og bestyrelsesposter på valg

Der er der valg til både bestyrelsen og forpersonsposten på årets generalforsamling. Har du lyst til at sætte dit præg på skuespillerforbundet og prøve kræfter med bestyrelsesarbejdet, kan du som A-medlem melde dit kandidatur til bestyrelsen og/eller forpersonsposten frem til og med mandag 11. marts.

Sådan gør du

Send din opstilling pr mail til dsf@skuespillerforbundet.dk. Opstillingen skal være vedhæftet en personlig præsentation af dig selv på højst en halv A4-side samt et portrætbillede. Alle opstillede kandidater bliver præsenteret på hjemmesiden og vores sociale medier op til generalforsamlingen.

Har du spørgsmål til opstillingen eller bestyrelsen, er du altid velkommen til at kontakte sekretariatet, forpersonen eller et medlem af bestyrelsen.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om DSF's bestyrelse

Skuespillerforbundets bestyrelse består af 14 medlemmer og 2 suppleanter, og vælges, ligesom forpersonen, direkte af medlemmerne på de årlige generalforsamlinger.

Bestyrelsen og forpersonen har ansvaret for, at de beslutninger, der træffes af generalforsamlingen, udmøntes i praksis.

Du finder mere information om bestyrelsen og bestyrelsesarbejdet her.

Der kommer løbende mere information om program og lokation for dette års generalforsamling. Indtil da kan du læse mere om skuespillerforbundets generalformsaling her.