Ses vi til Copenhagen Pride?

10. juli 2019

Igen i år deltager vi i Dansk Skuespillerforbund til Copenhagen Pride. Vi er med i paraden (17. august) – denne gang med det helt store udtræk, vi har nemlig lejet en vogn! Ikke bare en ladcykel, men en lastbil med lydanlæg og hele dynen (der er endda toilet ombord).

Vi sætter alle sejl ind på, at det bliver en fantastisk fest, og jo flere der bakker op om det jo bedre. Vi håber på at have en fyldt vogn med festlige medlemmer, der triller med i Paraden med budskabet om, at ”Kunst er mangfoldighed”. Der er plads til mange i vognen, men den har dog begrænsninger. Mere info om det praktiske vedrørende deltagelse på selve vognen kommer senere. Hvis du ikke hopper med i vognen, så find et godt sted på ruten og vink til os, når vi kører forbi.

Håber vi ses til en mangfoldig fest for et stadigt vigtigt budskab.

Dansk Skuespillerforbund x Copenhagen Pride.

Hvornår: 17. august 2019. Afgang fra Frederiksberg Rådhus kl. 13:00.